Όταν αποκάλυψε το Tesla Cybercab, στα τέλη της περασμένης εβδομάδας, ο Ίλον Μασκ υποσχέθηκε ότι θα παραχθεί σε «πολύ υψηλούς» αριθμούς.
Τολμηρά λόγια, αλλά υπάρχουν ακόμα πολλά εμπόδια για να ξεπεράσει η Tesla προτού αυτό το εντυπωσιακό αυτόνομο όχημα μπει στη γραμμή παραγωγής, πόσο μάλλον να αρχίσει να κυκλοφορεί σε σοβαρό όγκο μονάδων.
Όπως και τα άλλα μοντέλα της αμερικανικής εταιρείας, το Cybercab βασίζεται στην τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, αλλά με μια ανατρεπτική λεπτομέρεια: χωρίς τιμόνι, χωρίς πεντάλ, χωρίς κανένα απολύτως χειριστήριο! Στην πραγματικότητα δεν είναι εύκολη η λήψη έγκρισης για την κυκλοφορία ενός τέτοιου οχήματος σε δημόσιους δρόμους.
Για κάθε αυτοκινητοβιομηχανία που θέλει να λανσάρει ένα όχημα χωρίς τυπικούς ελέγχους οδήγησης, πρέπει να λάβει άδεια από την Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA) για να το κάνει. Η GM προσπάθησε να λάβει εξαίρεση για την ανάπτυξη ενός robotaxi χωρίς κανονικούς ελέγχους το 2022, αλλά, μετά από δύο χρόνια, εγκατέλειψε το αίτημα, αφού έμεινε αναπάντητο.
Εάν η Tesla καταφέρει να λάβει την έγκριση του NHTSA για την εισαγωγή του Cybercab, οι ισχύοντες κανονισμοί θα της επιτρέψουν να αναπτύσσει μόνο 2.500 οχήματα ετησίως, αναφέρει το Bloomberg Αυτό απέχει αρκετά από τον στόχο του Μασκ να λειτουργήσει έναν τεράστιο στόλο ρομποταξί, σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ