Από τον Αύγουστο του 2021, έως τις μέρες μας, έχει κυλήσει πολύ νερό στο αυλάκι. Τότε, ο απερχόμενος (για άλλο πόστο στη Stellantis) CEO της Alfa Romeo, Ζαν-Φιλίπ Ιμπαρατό, είχε δεσμευτεί για μια πλήρως ηλεκτρική γκάμα μοντέλων της μιλανέζικης μάρκας, έως το 2027.

Τρία χρόνια αργότερα και πριν παραδώσει τη σκυτάλη στον Σάντο Φιτσίλι, ι Ιμπαρατό -από την εν εξελίξει Έκθεση του Παρισιού- μιλά για αναθεώρηση των αρχικών πλάνων. Τι σημαίνει αυτό; Ότι οι νέες Stelvio και Giulia, θα διατεθούν και με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αυτό θα είναι δυνατό χάρη στην πλατφόρμα STLA Large, η οποία έχει ήδη υποστηρίξει το νέο Dodge Charger.



Στην περίπτωση του εμβληματικού αμερικανικού μοντέλου, ο διπλά υπερετροφοδοτούμενος κινητήρας των 3,0 λίτρων, αποδίδει 420 και 550 ίππους. Θα ήταν πραγματικά εντυπωσιακό αυτό το επίπεδο επιδόσεων, για τις τετρακίνητες κορυφαίες εκδόσεις των δύο Ιταλίδων.

Η στρατηγική στροφή της Alfa Romeo, οφείλεται στην ίδια την αγορά. Στην επιβράδυνση της ηλεκτροκίνησης, σε όλο τον κόσμο, αλλά και στο γεγονός ότι το παραδοσιακό πελατολόγιο της μάρκας, εξακολουθεί να ζητά… οκτάνια!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ