Μετά τη ριζική αναβάθμιση των MP3 400 και 530, η Piaggio προχώρησε στην υλοποίηση της τρίτης γενιάς του δημοφιλούς MP3 310. Το καινούριο τρίτροχο των Ιταλών είναι καινούριο σε όλους τους τομείς με νέο σχεδιασμό, νέο πλαίσιο, καινούριο κινητήρα και πολύ πλούσιο εξοπλισμό.

Το Piaggio MP3 310 είναι ένα μικρών διαστάσεων, σπορ, δυναμικό scooter που διατηρεί τα υψηλά επίπεδα άνεσης και τεχνικού περιεχομένου που χαρακτηρίζουν τα μεγαλύτερα σκούτερ GT. Σχεδιαστικά το MP3 310 είναι ριζοσπαστικά διαφορετικό σε σχέση με το παρελθόν κυρίως στην μάσκα εμπρός.



Οι δύο προβολείς είναι πιο μακριά τοποθετημένη ο ένας από τον άλλον με έναν εκλεπτυσμένο σχεδιασμό, ενώ η κεντρική «μουσούδα» που παίζει το ρόλο της εισαγωγής αέρα είναι σαν ένα στόμα που ουρλιάζει.



Πάντως σημαντικό ρόλο στη σχεδίαση του νέου μοντέλου έπαιξε η αεροδυναμική που είναι μελετημένη σε κάθε λεπτομέρεια. Το νέο MP3 310 δεν είναι τόσο σπορ όσο το προηγούμενο μοντέλο, αλλά σίγουρα είναι πιο εκλεπτυσμένο και ενδιαφέρον.

Ο κινητήρας είναι ολοκαίνουριος μονοκύλινδρος 310 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 26,4 ίππους και 27,3 Nm ροπής. Η διαχείριση γίνεται από ένα νέο σύστημα Magneti Marelli MIUG4 έχοντας καλύτερη ροπή στις χαμηλές στροφές και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Το ενδιαφέρον εδώ είναι ότι η Piaggio αναφέρει τελική ταχύτητα 129 χλμ./ώρα.

Το μηχανικό σύνολο συνοδεύεται από σύστημα traction control για αυξημένη ασφάλεια. Στα φρένα έχουμε δίσκους σε κάθε τροχό με σύστημα ABS της Continental, ενώ το σύστημα διεύθυνσης με τους δύο τροχούς εμπρός παραμένει αμετάβλητο διαθέτοντας και το σύστημα κλειδώματος της ανάρτησης για εύκολο παρκάρισμα. Επιπλεον, το πλαίσιο είναι αναβαθμισμένο και πιο ελαφρύ.



Αναβάθμιση έχουμε και στον εξοπλισμό με το MP3 310 να διαθέτει νέο οθόνη LCD 5 ιντσών. Ο έλεγχος των λειτουργιών γίνεται από το τιμόνι, ενώ διαθέτει και σύστημα συνδεσιμότητας Piaggio MIA που επιτρέπει στον αναβάτη να δεχτεί κλήσεις, μηνύματα, να ακούσει μουσική και να έχει πλοήγηση.



Το μηχανικό σύνολο συνοδεύεται από σύστημα traction control για αυξημένη ασφάλεια. Στα φρένα έχουμε δίσκους σε κάθε τροχό με σύστημα ABS της Continental, ενώ το σύστημα διεύθυνσης με τους δύο τροχούς εμπρός παραμένει αμετάβλητο διαθέτοντας και το σύστημα κλειδώματος της ανάρτησης. Επιπλέον, το πλαίσιο είναι αναβαθμισμένο και πιο ελαφρύ.



Επιπλέον, το scooter της Piaggio έχει σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί (Keyless), USB θύρα φόρτισης και μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα για ένα full face κράνος. Η σέλα επίσης είναι επανασχεδιασμένη για καλύτερη στήριξη του σώματος.



Το νέο Piaggio MP3 310 θα είναι διαθέσιμο και σε έκδοση Sport με ειδικούς χρωματισμούς και κυματιστούς δίσκους στα φρένα εμπρός. Θυμίζουμε ότι το MP3 310 μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα αυτοκινήτου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ