Το ιστορικό μοντέλο, που είχε σημειώσει τεράστια επιτυχία με 8.135.424 πωλήσεις σε πάνω από 100 χώρες από το 1961 έως το 1994, επανέρχεται, αλλά αυτή τη φορά με μια μοντέρνα και ηλεκτρική προσέγγιση.

Το νέο Renault 4, που είχε προλογιστεί μέσα από το πρωτότυπο 4ever Trophy, είναι στην ουσία μια crossover εκδοχή του Renault 5. Έχει ενισχυμένη ανάρτηση και πλαστικά προστατευτικά στο αμάξωμα για μια πιο περιπετειώδη άποψη.



Ένα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό είναι η ηλεκτρικά ανοιγόμενη υφασμάτινη οροφή, που παραπέμπει στο κλασικό μοντέλο.



Αισθητικά, το νέο Renault 4 διατηρεί την πρακτικότητα του αρχικού μοντέλου, με ένα «τετραγωνισμένο» αμάξωμα και στρογγυλούς προβολείς, ενώ οι τριπλοί κάθετοι πίσω προβολείς έχουν σχήμα χαπιού, μια αναφορά στο πρωτότυπο R4.



Η πίσω πόρτα κατεβαίνει χαμηλά για ευκολότερη πρόσβαση στον χώρο αποσκευών, ο οποίος ανοίγει μόλις 61 εκατοστά πάνω από το έδαφος.

Με μήκος 4,14 μέτρα, το νέο Renault 4 τοποθετείται ανάμεσα στο Clio και το Captur. Το πλάτος του είναι 1,8 μέτρα και το ύψος του 1,57 μέτρα, ενώ η απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 18,1 εκατοστά. Όπως αναμενόταν, είναι μεγαλύτερο σε όλες τις διαστάσεις σε σχέση με το Renault 5.



Όλες οι εκδόσεις του Renault 4 εξοπλίζονται με ζάντες 18 ιντσών και η ανάρτηση είναι ανεξάρτητη τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα, κάτι σπάνιο για αυτοκίνητα της κατηγορίας B.

Το εσωτερικό είναι παρόμοιο με του Renault 5, με μεγαλύτερο χώρο για επιβάτες και αποσκευές, προσφέροντας 420 λίτρα χώρου φόρτωσης και μεγαλύτερο μεταξόνιο στα 2,62 μέτρα. Στο ταμπλό, θα βρεις ψηφιακή οθόνη 10,1 ιντσών για τον οδηγό και οθόνη αφής 10 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων.



Το Renault 4 E-Tech προσφέρεται με δύο εκδόσεις κινητήρων. Η πρώτη αποδίδει 122 ίππους και 225 Nm ροπής, ενώ η δεύτερη και πιο ισχυρή έκδοση αποδίδει 150 ίππους και 245 Nm ροπής. Η δεύτερη έκδοση χρειάζεται λιγότερο από 8,5 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα, ενώ από 80 σε 120 χλμ./ώρα επιταχύνει σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα.



Διατίθενται δύο επιλογές μπαταρίας με 40 kWh και 52 kWh. Η μεγαλύτερη μπαταρία προσφέρει αυτονομία μέχρι 400 χιλιόμετρα, ενώ η μικρότερη ξεπερνά τα 300 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τον κύκλο WLTP.



Με ταχυφόρτιση DC έως 100 kW, η φόρτιση από 15% σε 80% ολοκληρώνεται σε μισή ώρα, ενώ υποστηρίζεται και διπλής κατεύθυνσης φόρτιση στα 11 kW, που επιτρέπει τη χρήση του αυτοκινήτου ως πηγή ενέργειας.



Η ελαφρύτερη έκδοση του Renault 4 ζυγίζει 1.410 κιλά, ενώ η μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης φτάνει τα 750 κιλά. Το νέο μοντέλο θα κάνει την επίσημη πρεμιέρα του στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού το 2024 και αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το 2025.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ