Η Mercedes-Benz θα συνεχίσει να επενδύει σε ξεχωριστές πλατφόρμες, τόσο για καινούργια μοντέλα της που θα έχουν κινητήρα εσωτερικής καύσης όσο και για τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα.
Αυτό επιβεβαίωσε ο Όλα Καλένιους, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, μιλώντας με συνάδελφο του βρετανικού Autocar. Το κορυφαίο στέλεχος αυτής ανέφερε ότι η Mercedes-Benz πρέπει να προσφέρει μοντέλα χωρίς συμβιβασμούς όσον αφορά στον εξοπλισμό, στο διαθέσιμο ωφέλιμο χώρο για τους επιβάτες, στην τεχνολογία ή στην απόδοσή τους.
Όπως διευκρίνισε, ο μόνος τρόπος να το κάνει αυτό είναι με τη δημιουργία συγκεκριμένων αρχιτεκτονικών και πλατφορμών και ανέφερε ως παράδειγμα την καινούργια S-Class, που αναμένεται στα τέλη του 2028.
Ο Καλένιους δήλωσε σχετικά: «Αν δεν πιστεύεις ότι η αγορά θα αφορά σε αμιγώς ηλεκτροκίνητα νέα μοντέλα σε ποσοστό 100% μέχρι τότε, πρέπει να έχεις επιλογή και για τις δύο λύσεις. Πρέπει να προσφέρεις τόσο την ηλεκτρική έκδοση όσο και αυτή με τον τεχνολογικά εξελιγμένο θερμικό κινητήρα.
»Η μόνη λύση που θεωρούμε βιώσιμη σε αυτό το σενάριο είναι να έχεις δύο πλατφόρμες. Τα πλεονεκτήματα στην κατασκευή ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου είναι προφανή. Αν βάλεις έναν κινητήρα καύσης σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, θυσιάζεις χώρο που δεν θα ήθελες να χάσεις».
Βεβαίως, ο Καλένιους παραδέχτηκε ότι η επένδυση σε δύο διαφορετικές εκδόσεις αναφορικά με την απαιτούμενη πλατφόρμα αυξάνει σημαντικά το ποσό χρημάτων που χρειάζονται για την εξέλιξη και δημιουργία τους. Όμως είπε ότι εάν αυτό γίνει με έξυπνο τρόπο, τα επιπλέον χρήματα που θα δαπανηθούν μπορεί να είναι σε διαχειρίσιμο επίπεδο για τη Mercedes-Benz.
Το κορυφαίο στέλεχος της γερμανικής εταιρείας δήλωσε ότι ήδη έχουν ξεκινήσει τη διαδικασία σύγκλισης των γραμμών παραγωγής στα μοντέλα της τα οποία κατασκευάζονται και διατίθενται τόσο με κινητήρα εσωτερικής καύσης όσο και ως αμιγώς ηλεκτρικά.
Τέλος, δήλωσε ότι εξεπλάγη από το γεγονός ότι οι πωλήσεις των ηλεκτροκίνητων μοντέλων είναι μειωμένες κατά πολύ περισσότερο απ’ όσο υπολόγιζαν πριν από πέντε χρόνια.
Ωστόσο, τόνισε ότι η Mercedes-Benz δεν θα υπαναχωρήσει από τη δέσμευσή της να εξελίσσει και να διαθέτει στην γκάμα της αυτοκίνητα αυτής της τεχνολογίας κίνησης. Όμως, έχει ήδη επενδύσει στην εξέλιξη καινούργιων θερμικών κινητήρων και στον εξηλεκτρισμό των υπαρχόντων ώστε να πληρούν το πρότυπο Euro VII.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ