Η μεγάλη κατηγορία των superbike μοτοσικλετών τα τελευταία χρόνια έχει δεχτεί τεράστιο πλήγμα. Οι λόγοι είναι ξεκάθαροι και έχουν να κάνουν με τη μείωση των πωλήσεων, την πολύ ακριβή εξέλιξή τους σύμφωνα με τις νέες προδιαγραφές ρύπων και με την εξωτική μορφή που έχουν πάρει στο κυνήγι της απόλυτης απόδοσης και τεχνολογίας.



Αυτό βέβαια δεν αναιρεί το γεγονός ότι παραμένουν οι πιο προηγμένες και εξωτικές μοτοσικλέτες που υπάρχουν αυτήν τη στιγμή στην αγορά. Οι πέντε κορυφαίες που έχουν απομείνει και κυριαρχούν στις πίστες όλου του κόσμου είναι οι BMW S1000RR, Yamaha R1, Aprilia RSV4, Ducati Panigale V4 και Honda CBR1000RR (δεν βάζουμε την Suzuki GSX-R1000 καθώς έχει σταματήσει η παραγωγή της).



Το πρώτο πράγμα που σε εξιτάρει σε αυτές τις μοτοσικλέτες είναι φυσικά ο ωμός ήχος του ημι-αγωνιστικού κινητήρα τους. Μιλάμε για μοτέρ που έχουν ξεπεράσει κατά πολύ τους 200 ίππους και αγγίζουν αστρονομικά νούμερα απόδοσης. Στο παρακάτω short θα ακούσετε τις πέντε μοτοσικλέτες να ανεβάζουν στροφές και να επιταχύνουν.

Ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας των BMW και Honda είναι στριγκός και τσιριχτός, σε αντίθεση με τον crossplane της Yamaha που έρχεται πιο κοντά στους μεγάλους δικύλινδρους του παρελθόντος. Τέλος, οι V4 κινητήρες των Ducati και Aprilia έχουν πιο «motogpίσιο» ήχο με περισσότερο βάθος, αλλά την ίδια ένταση. Προσωπικά, εκείνος της Yamaha R1 είναι αξεπέραστος. Εσείς, ποιόν προτιμάτε;



ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ