Ο Μικ έτρεξε για δύο χρόνια (2021-2022) στην F1 με την Haas, όντας μέλος της ακαδημίας οδηγών της Ferrari. Μία χρονιά πριν το ντεμπούτο του στην μεγάλη κατηγορία είχε κατακτήσει το πρωτάθλημα της Formula 2.

Την περίοδο εκείνη κουμάντο στην Ferrari έκανε ο νυν επικεφαλής του προγράμματος F1 της Audi, Ματία Μπινότο. Ο Μπινότο διατηρεί άριστες σχέσεις με τον Μικ και δεν είναι καθόλου απίθανο να δώσει στον Γερμανό την ευκαιρία να επανέλθει στην F1. Τουλάχιστον για το 2025.



Η κίνηση αυτή θα ήταν χαμηλού ρίσκου από την πλευρά της Audi. Σε περίπτωση που ο Γερμανός ανταποκριθεί στην πρόκληση, η γερμανική εταιρία θα μπορεί να καυχιέται ότι ανέστησε την καριέρα του Μικ Σουμάχερ. Και όλοι γνωρίζουμε την βαρύτητα που φέρει το επίθετο Σουμάχερ στην Γερμανία.

Σε περίπτωση που ο Μικ έχει μια χρονιά κακή (όπως το 2022 με την Haas), τότε η Audi θα μπορέσει να στραφεί σε κάποιον πιο έμπειρο οδηγό για το 2026. Η γερμανική εταιρία προσπάθησε να εξασφαλίσει τις υπηρεσίες του Σάινθ ωστόσο εκείνος προτίμησε την Williams στο τέλος.



Μέχρι στιγμής μόνο ο Χούλκενμπεργκ είναι σίγουρος του χρόνου για την Audi. Κατά συνέπεια οι Γερμανοί θα πρέπει είτε να διατηρήσουν έναν εκ των δύο τωρινών οδηγών τους (Μπότας-Ζου) είτε να δοκιμάσουν την τύχη τους με τον Μικ. Ο Μπότας έχει μεγάλη εμπειρία ενώ ο Ζου φέρνει μαζί του και σημαντικές χορηγίες. Θα κάνουν οι Γερμανοί την έκπληξη με τον Μικ;

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ