Η εκδήλωση της Kumho Tire, «Kumho’s Driving Experience» έγινε στο Vairano Circuit στο Μιλάνο, δίνοντας την ευκαιρία σε Ευρωπαίους πελάτες της μάρκας να πάρουν μια γεύση από τις επιδόσεις των ελαστικών της.
Η Kumho γνώρισε σταθερή ανάπτυξη στην Ευρώπη τα τελευταία 5 χρόνια, με ετήσια αύξηση πωλήσεων άνω του 20% κατά μέσο όρο, ενώ μόνο πέρυσι, σημείωσε ανάπτυξη 44%. Αυτή η αύξηση των πωλήσεων οφείλεται σε στρατηγικές έρευνας και ανάπτυξης, προσαρμοσμένες στην ευρωπαϊκή αγορά.
Πρόσφατα, έλαβε εξαιρετικές βαθμολογίες σε ανεξάρτητες δοκιμές ελαστικών που πραγματοποιήθηκαν από τα παγκοσμίου φήμης γερμανικά περιοδικά αυτοκινήτου ADAC Motorwelt και Auto Bild, επιδεικνύοντας στους καταναλωτές τα εξαιρετικά τεχνολογικά χαρακτηριστικά των προϊόντων της.
Επίσης η Kumho Tire προσκάλεσε επιχειρηματικούς συνεργάτες και καταναλωτές σε έναν ποδοσφαιρικό αγώνα, στο Στάδιο Σαν Σίρο, μεταξύ της Ίντερ και της AC Milan, με την οποία η Kumho Tire υπέγραψε πρόσφατα χορηγική συμφωνία.
Η Kumho Tire έχει υπογράψει παγκόσμιες συμφωνίες συνεργασίας με πολλούς μεγάλους ποδοσφαιρικούς συλλόγους στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων της Ιταλικής AC Milan της Ιταλίας, της Βρετανικής Tottenham Hotspur, της Γερμανικής Bayer 04 Leverkusen, της Τσέχικης FK Mladá Boleslav και της Ελβετικής BSC Young Boys. Είναι επίσης επίσημος χορηγός των πρωταθλημάτων NBA και NBA G στη Βόρεια Αμερική.
Παράλληλα, η εταιρεία επεκτείνει τις επενδύσεις και τις δραστηριότητες μάρκετινγκ, ώστε να έρθει πιο κοντά με πελάτες σε όλο τον κόσμο, ως μέρος μιας προσπάθειας να ενισχύσει τη θέση της ως premium brand.
Τα ελαστικά της KUMHO για επιβατικά αυτοκίνητα, SUVs, Vans, φορτηγά, λεωφορεία, διαθέτει, ήδη, ως αντιπρόσωπος και διανομέας, από τον Δεκέμβριο του 2022, στην Ελληνική αγορά, η ΕΜΑ Α.Ε.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ