Οι θερινές εκπτώσεις, που ξεκίνησαν στις 14 Ιουλίου και θα διαρκέσουν έως τα τέλη Αύγουστου, μέχρι στιγμής φαίνεται να προσφέρουν για κάποιους μια μικρή οικονομική ανάσα, ωστόσο, όπως όλα δείχνουν, δεν έχουν καταφέρει να τονώσουν ουσιαστικά την αγορά.

Παρά τις υψηλές εκπτώσεις, η καταναλωτική κίνηση, όπως λένε επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στην Τσιμισκή, τον πλέον δημοφιλή εμπορικό δρόμο της πόλης, ήταν από τις πρώτες ημέρες των εκπτώσεων άνευρη, με τις όποιες αγορές να περιορίζονται στα απολύτως απαραίτητα.

Την ίδια ώρα οι τουρίστες που επισκέπτονται τη Θεσσαλονίκη δείχνουν να έχουν μια σαφή προτίμηση, κάτι που το αποδεικνύουν και οι Θεσσαλονικείς με τις αγορές τους, στα brands πολυεθνικών, τα οποία λειτουργούν στην καρδιά της πόλης.  Όπως λένε χαρακτηριστικά έμποροι «για εμάς δεν υπάρχουν πια εκπτώσεις. Και αυτό γιατί ο κόσμος στρέφεται  στα πολυκαταστήματα, τα οποία έχουν όλο τον χρόνο προσφορές».

Προσφορές καθ´ όλη τη διάρκεια του έτους έχουν και πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα, με αποτέλεσμα να κερδίζουν ολοένα και μεγαλύτερο κομμάτι από την περιορισμένη καταναλωτική πίτα.



Source link

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ