Τα ελληνικά σούπερ μάρκετ εξακολουθούν να αποτελούν τη σταθερά του εγχώριου λιανεμπορίου, καταγράφοντας σημαντική αύξηση τζίρου στα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά κατά το διάστημα 5 Ιανουαρίου–13 Απριλίου 2025. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Circana, ο τζίρος αυξήθηκε συνολικά κατά 6,1%.

Ειδικότερα, στις τελευταίες εβδομάδες του Μαρτίου και την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου, η άνοδος ήταν ακόμα εντονότερη:

  • 10,9% την εβδομάδα έως 23 Μαρτίου
  • +7,8% την εβδομάδα έως 30 Μαρτίου
  • +8,4% την εβδομάδα έως 6 Απριλίου
  • +15,0% την εβδομάδα έως 13 Απριλίου
  • Οι καταναλωτές, υπό την πίεση του περιορισμένου εισοδήματος, επικεντρώνονται κυρίως σε είδη πρώτης ανάγκης (τρόφιμα, σούπερ μάρκετ), ψυχαγωγία και ταξίδια, ενώ αναβάλλουν αγορές όπως ρούχα, έπιπλα και αυτοκίνητα. Στο ίδιο διάστημα, οι πωλήσεις τεμαχίων στα σούπερ μάρκετ αυξήθηκαν κατά 4,5%, ενώ η μέση τιμή ανά μονάδα ενισχύθηκε κατά 1,5%.



Source link

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ